Novice

Srečno knapi!

13. junija 2018 Jurij Jeršin

SREČNO KNAPI! Končno je prišel zadnji dan dolgega spomladanskega helikopterskega izobraževanja in sicer modul A za velenjske knape oziroma jamsko reševalno službo. V Radovljici poberem Tonija in že sva na…

Žičnica Planica

16. marca 2018 Jurij Jeršin

Da je volk sit in koza cela, moramo pred največjim slovenskim smučarskim praznikom v Planici, izvesti vajo reševanja s sedežnice Planica. Če se naprava ustavi moramo s posebno tehniko reševanja…

Zimski tečaj GRS Rateče, 9. 12. 2017

11. decembra 2017 Jurij Jeršin

Nova zima je tu in z njo tudi obvezen postajni tečaj pred zimsko sezono. Nenavadno zgoden začetek letošnje zime je omogočil, da smo letošnji tečaj izvedli še pred prazniki. Inštruktorji,…

OBVESTILO!!!

05. maja 2017 Jurij Jeršin

Letošnji tradicionalni “Smuk dvojic izpod Jalovca”, zaradi neugodnih snežnih razmer ODPADE!!! Prosimo za razumevanje, saj je na takih tekmah poleg druženje in uživanja na snegu, na prvem mestu varnost tekmovalcev….

OPOZORILO!

12. decembra 2016 Jurij Jeršin

Prav grozljivo je branje črne kronike v ponedeljkovem jutru. Ponce, Škrlatica, Olševa, to so tri naše gore, na katerih je prišlo do tragičnih dogodkov v minulem vikendu. Zima letos skopari…

Predavanje Romana Beneta v Kranjski Gori, 11. 12. 2016 ob 17:00

22. novembra 2016 Jurij Jeršin

predvanje-roman-benet

Pohod treh društev GRS Mojstrana, Kranjska Gora in Rateče

22. oktobra 2016 Jurij Jeršin

Leto je naokrog in zopet je prišel čas za že tradicionalni pohod treh društev v naši dolini. Letos je za pohod poskrbelo društvo GRS Kranjska Gora. Ob  8:00 smo zmenjeni…

Zahvala reševanje Šite, 11.9.2016

13. septembra 2016 Jurij Jeršin

Spoštovani reševalci GRS Rateče. Včeraj smo se srečali ob reševalni akciji izpod stene Šit. Ob tem bi rada povedala nekaj stvari. Kot prvo: Zeloe sem hvaležna za vašo pomoč pri…

Ogenj v Alpah

19. avgusta 2016 Jurij Jeršin

13. avgusta 2016 ob 21 h so na Visoki Ponci, Slemenovi Špici, Vošci in Dovški Babi zagorele bakle in se prižgale lučke. S tem smo se v našem društvu skupaj…