Akcije

Srečno knapi!

13. junija 2018 Jurij Jeršin

SREČNO KNAPI! Končno je prišel zadnji dan dolgega spomladanskega helikopterskega izobraževanja in sicer modul A za velenjske knape oziroma jamsko reševalno službo. V Radovljici poberem Tonija in že sva na…

Življenje, 13. 12. 2016

26. januarja 2017 Jurij Jeršin

Na stran GRS Rateče rad napišem kaj glede razmer,saj je to sekundarna naloga nas reševalcev. Iz tega razloga me zanimajo tudi snežne razmere na Kotovem sedlu, ki je priljubljena destinacija…

Delovna sobota, 10. 12. 2016

10. decembra 2016 Jurij Jeršin

Končno prosta sobota ki jo preživim z družino, a brez hribov ne gre. Ob 10:00 jo mahnemo na Tromejo po poti na italijanski strani, ki nudi mir za razliko od…

Iskalna akcija Planica, 26.-27. 9. 2016

27. septembra 2016 Jurij Jeršin

Ponedeljek je vsaj zame službe prost dan, ena od prednosti dela v turnusu. A kljub prostemu dnevu dela okoli hiše nikoli ne zmanjka. Celo hribom se odpovem ta dan. Dokončati…

Dežurstvo Tromeja in reševanje v s. steni Šit (Das ist nicht kar tako), 11.9.2016

13. septembra 2016 Jurij Jeršin

Kot vsako leto, smo tudi letos pomagali pri izvedbi tradicionalnega srečanja planincev treh dežel na Tromeji. Naša naloga je predvsem oskrba ponesrečencev na terenu in njihov transport do reševalnega vozila…

Pa tako lep je bil…

05. septembra 2016 Jurij Jeršin

V petek zvečer se z Markotom in Matevžem zmenimo, da gremo v soboto zjutraj po slovenski gor in nato čez kugyeve police pa na Triglav. Zjutraj se ob 5.00 odpravimo…

Turno smučarska tekma Kanin in intervencija Kotovo sedlo, 3. 4. 2016

04. aprila 2016 Jurij Jeršin

Kolegi iz gorske reševalne službe Trbiž, so nas in GRS Bovec, zaprosili za pomoč pri zagotavljanju varnosti tekmovalcev na eni večjih dirk v turnem smučanju v naši bližini. S startom…

REŠEVANJE MED SREDNJO IN ZADNJO RATEŠKO PONCO – 1.11.2015

02. februarja 2016 Jurij Jeršin

»IZGUBLJENA PLANINCA , GREBEN RATEŠKE PONCE, ZBOR GARAŽA!« Tako se je glasilo sporočilo centra 112 v Kranju ob 22:30. Po celodnevnem »šihtu« sporočilo, ki se ga iskreno razveseliš. Pa je…

Kratko društveno poročilo o reševanju na Rateških Ponca

31. januarja 2016 leon

V petek, 24. 8. 2007, smo reševalci GRS Rateče prejeli obvestilo o padcu planinca nekje pod grebenom Rateških Ponc, njegova sestra  pa je ostala v steni in ne more niti sestopiti do…